Wij werken samen met onafhankelijke adviseurs bij u in de buurt, uw adviseur is uw eerste aanspreekpunt. Wilt u toch direct contact? Bel dan 078 676 9000 (lokale kosten). Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 12.30 en van 13.30 tot 17.00 uur. Belt u buiten kantoortijden, wordt u automatisch doorverbonden naar onze alarmcentrale. Zij zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week voor u bereikbaar.
Wanneer u ons algemene nummer belt krijgt u onderstaand keuzemenu.
De gemiddelde wachttijd voordat u iemand aan de telefoon krijgt is niet meer dan 60 seconden. Daarom bieden wij geen terugbelmogelijkheid aan.
Reactietermijnen
We hanteren de volgende 1e reactietermijnen:
- Binnen maximaal 10 werkdagen worden uw vragen over bestaande en nieuwe verzekeringen beantwoord.
- Binnen maximaal 10 werkdagen krijgt u de bevestiging of een nieuwe verzekeringsaanvraag wordt geaccepteerd.
- Binnen maximaal 10 werkdagen wijzigen we na uw opdracht uw lopende verzekering of passen deze aan (waaronder ook uw verzoek tot beƫindiging).
- Binnen maximaal 10 werkdagen ontvangt u na wijziging of aanpassing uw nieuwe polisaanhangsel (waaronder ook een nieuw verzekeringsbewijs als dat van toepassing is).
- Binnen maximaal 10 werkdagen beoordelen we uw schadeclaim, waarvan de ontvangstbevestiging van uw claim deel uitmaakt en welke informatie we nodig hebben voor het schadedossier.
- Binnen maximaal 5 werkdagen nadat alle informatie beschikbaar is om uw schadeclaim definitief te beoordelen, wordt uw mogelijke schade-uitkering uitbetaald.
- Binnen maximaal 5 werkdagen nemen wij uw klacht in behandeling. U ontvangt hiervan een bevestiging van ons.
Kunnen we de beloofde 1e reactietermijn niet nakomen, dan ontvangt u van ons een bericht wanneer we alsnog zullen reageren.
Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: 08:30 – 17:00 uur