Goede bereikbaarheid

Wij werken samen met onafhankelijke adviseurs bij u in de buurt, uw adviseur is uw eerste aanspreekpunt. Wilt u toch direct contact? Bel dan 078 676 9000 (lokale kosten). Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 12.30 en van 13.30 tot 17.00 uur. Belt u buiten kantoortijden, wordt u automatisch doorverbonden naar onze alarmcentrale. Zij zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week voor u bereikbaar.

Wanneer u ons algemene nummer belt krijgt u onderstaand keuzemenu.

De gemiddelde wachttijd voordat u iemand aan de telefoon krijgt is niet meer dan 60 seconden. Daarom bieden wij geen terugbelmogelijkheid aan.

Reactietermijnen

We hanteren de volgende 1e reactietermijnen:

  1. Binnen maximaal 10 werkdagen worden uw vragen over bestaande en nieuwe verzekeringen beantwoord.
  2. Binnen maximaal 10 werkdagen krijgt u de bevestiging of een nieuwe verzekeringsaanvraag wordt geaccepteerd.
  3. Binnen maximaal 10 werkdagen wijzigen we na uw opdracht uw lopende verzekering of passen deze aan (waaronder ook uw verzoek tot beƫindiging).
  4. Binnen maximaal 10 werkdagen ontvangt u na wijziging of aanpassing uw nieuwe polisaanhangsel (waaronder ook een nieuw verzekeringsbewijs als dat van toepassing is).
  5. Binnen maximaal 10 werkdagen beoordelen we uw schadeclaim, waarvan de ontvangstbevestiging van uw claim deel uitmaakt en welke informatie we nodig hebben voor het schadedossier.
  6. Binnen maximaal 5 werkdagen nadat alle informatie beschikbaar is om uw schadeclaim definitief te beoordelen, wordt uw mogelijke schade-uitkering uitbetaald.
  7. Binnen maximaal 5 werkdagen nemen wij uw klacht in behandeling. U ontvangt hiervan een bevestiging van ons.

Kunnen we de beloofde 1e reactietermijn niet nakomen, dan ontvangt u van ons een bericht wanneer we alsnog zullen reageren.

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag: 08:30 – 17:00 uur